עבודה לכולם

עבודה והכשרות לכל סוגי האוכלוסיות בארץ

עידו עוז מייעץ ליזמים הצעירים: הלוואה לפתיחת עסק לוקחים רק בליווי מומחים

אם החלום שלכם הוא לפתוח עסק ואתם סוף סוף רוצים להגשים אותו, יש כמה טיפים שכדאי שתכירו. שאלנו את עידו עוז, הבעלים של חברת חכם משכנתאות, מה צריך להביא בחשבון לפני שעושים את הצעד הגדול הזה ופותחים עסק ואיך לוקחים הלוואה משתלמת לצורך המטרה. במאמר שלפניכם תמצאו את כל הפרטים והטיפים החשובים שחשוב לדעת שנייה לפני הגשמת החלום. בואו נתחיל.

לפני שמתחילים – לוקחים הלוואה

כמעט לאף אחד אין סכום מספיק בחשבון הבנק כדי לפתוח עסק חדש, שכן התשלומים שעניין זה מצריך הם רבים ובסכומים גדולים בדרך כלל. לקיחת הלוואה היא בדך כלל הפתרון לעניין זה. לכל הלוואה יש ריביות שהבנק שנותן אותה מציד אליה וכדאי לדעת איך נגשים ללקיחת הלוואה שכזאת כדי שתוכלו לעמוד החזרי התשלום כמו שצריך. עידו עוז מייעץ, רגע לפני החתימה על הלוואה, להתייעץ עם מומחים בתחום כדי לקבל את ההלוואה הנכונה ביותר לכם ולעסק שאותו אתם רוצים לפתוח, ולא משנה באיזה תחום.

על מה חשוב לשים לב לפני שלוקחים הלוואה?

חשוב לשים לב לכמה עניינים ולהביא אותם בחשבון לפני שלוקחים הלוואה לפתיחת עסק חדש:

  • הגדירו מטרה: העניין הזה חשוב בכל פעם שנגשים לקחת הלוואה מהבנק, ועל אחת כמה וכמה שרוצים לפתוח עסק. המטרה של ההלוואה היא רק לפתיחת העסק או שמה גם לתחזוקו בתקופה הראשונה? כמה כסף צריך כדי להשיג את המטרה הזאת? אחרי תענו על שאלות אלו תוכלו לדעת את גובה ההלוואה שכדאי לקחת. חשוב לנסות לקחת את הלוואה בסכום הנמוך ביותר שתוכלו לשם פתיחת העסק כדי לא להיגרר לתשלום גדולים ולריביות גבוהות.
  • פריסה לתשלומים והחזר חודשי: כפי שציינו עכשיו, הלוואה גדולה ביותר בפריסה רחבה יותר שווה בהכרח ריביות גבוהות יותר, ביוצא הלוואות בריבית קבועה. עידו עוז מסביר, אם תחשבו את סך ההכנסות וההוצאות של העסק העתידי, באופן גס, תוכלו לדעת כמה תוכלו להחזיר לגוף המלווה, כולל הריביות, בבוא העת מבלי להיכנס לחובות ותשלומים שלא תוכלו לעמוד בהם.
  • ממי מלווים? נקודה חשובה מאוד שיש להביא בחשבון הוא בעצם הגוף המלווה. תוכלו לבחון את ההצעות השונות מכמה בנקים כדי למצוא את ההצעה המשתלמת והטובה ביותר לכם. אל תמהרו לחתום אצל הבנק הראשון שביקשתם ממנו הצעה, ברוב המקרים חשוב לעשות סקר שוק ולהשוות הצעות.
  • ריביות – ריבית היא בעצם התשלום שממנו מרוויח הגוף המלווה מנתינת ההלוואה. הריבית מושפעת בדרך כלל ממצב חשבון הבנק שלכם ומדירוג האשראי שלכם, שזה גם משהו שחשוב להביא בחשבון.

 

ליווי מקצועי

אין חכם כבעל ניסיון – המשפט הזה כל כך רלוונטי כשמדובר בכסף שלכם. לפני לקיחת הלוואה פנו לחברה מומחית בתחום ותקבלו ייעוץ מהמומחים שלה. ייעוץ שכזה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף ולמנוע מכם להיכנס לחובות עתידים, שבסופו של דבר יכולים להביא לסגירת העסק שלטובתו לקחת את ההלוואה מלכתחילה. המומחים ינהלו בשבילכם את המשא ומתן עם הגוף המלווה ויעזרו לכם לסגור את העסקה הטובה ביותר, בהתייחס לכל השיקולים שחשוב לבחון בטרם החתימה.

לסיכום

גם אתם יכולים להגישם את החלום ולפתוח את העסק שלכם ממש בקרוב. אל תהססו לפנות לבנקים ולקבל הצעות משתלמות, לבחון אותן, לעשות סקר שוק וכמובן לפנות למומחים בתחום כדי שיעזרו לכם לקבל את ההעסקה המשתלמת ביותר בשבילכם. המון הצלחה.

נגישות