עבודה לכולם

עבודה והכשרות לכל סוגי האוכלוסיות בארץ

תקשורת ארגונית בעסק: האפשרויות שספק טוב צריך להעניק לכם

תקשורת טלפוניה היא ללא ספק חלק חיוני ביותר, הן בפעילות עסקים והן במערכות הטכנולוגיה שבהן הם עושים שימוש. בכדי לנהל תקשורת פנים ארגונית טובה, יש כמה מאפיינים של שירות התקשורת, אשר הספק צריך לאפשר:

הכול במערכת אחת ובחינם

התקשורת על פני כל העסק, צריכה להתבצע כאילו היא פועלת במערכת אחת (וזה אכן המצב!). משמע – בקלות, בשליטתכם המלאה ובחינם. באמצעות השירות שניתן ע"י חברה מקצועית, ניתן לממש זאת, עם שיחות בחינם גם בין שלוחות של העסק שלא נמצאות באותו מיקום גיאוגרפי, מול עובדים שנמצאים בדרכים או עובדים מהבית, מול שלוחות בחו"ל וכן הלאה. הכול למעשה מתבצע במערכת אחת, על בסיס טכנולוגיית VoIP ומאחר שכל התקשורת בתוך המערכת, היא מתבצעת בחינם.

יכולות טלפוניה קלאסיות

עוד לפני יכולות מתקדמות, ספק תקשורת איכותי יספק לכם כמובן את היכולות הרגילות בעולם הטלפוניה. אם זה חיוג מקוצר למשל, שרותי פקס או העברת שיחות.

עבודה מרחוק

מערכות תקשורת מודרניות, יכולות לאפשר ואכן מאפשרות, עבודה מרחוק בצורה נוחה וברמה גבוהה ביותר. הדבר שימושי הן עבור התפקוד השוטף של העסק והן כעזר מיוחד לשעת חירום. תודות לכך, יש לעובדים ולמנהלים זמינות רצופה, מכל מקום שבו הם נמצאים. עוד היבט חשוב, הוא שניתן לממש זאת  מכל התקן מחשוב שמסוגל להתחבר לאינטרנט. זאת, בין השאר בהמשך למגמת BYOD – Bring Your Own Device, בה מאפשרים לעובדים להגיע לעבודה עם מכשירים ניידים אישיים ולהשתמש בהם (חלקית לפחות) למטרות העבודה.

אפשרויות ניהול מגוונות ונוחות

המערכת חייבת לספק למנהלים אפשרויות עבודה נוחות ויעילות. למשל, שימוש נוח בשירותי מיספור בארץ ובחו"ל וניהול מרוכז של הגדרות המיספור. זאת, כולל אפשרויות של שליטה וניהול מרוחקים.

נתב שיחות דינאמי

Interactive Voice Response או נתב שיחות דינאמי, מספק יכולות חשובות מאוד לעסקים והוא בהחלט בין היכולות המרכזיות שצריך לחפש אצל ספק תקשורת איכותי. באמצעות IVR תוכלו לחסוך זמן יקר, הן לכם והן ללקוחותיכם ובכלל לכל מי שמתקשר לעסק. מדובר במנגנון אשר עונה למתקשרים, מאפשר להם לנתב את עצמם לשלוחות שונות ואף לקבל ביוזמתם מידע נבחר מסוגים שונים. תוך כדי המתנה, תוכלו להשמיע ללקוח הודעות שיווקיות ויש ל-IVR עוד יכולות חשובות רבות נוספות.

הקלטת שיחות

יכולת קלה ונוחה להקליט שיחות, לשם תיעוד הדברים, שמירת הוכחות במקרה הצורך, ניתוח פעילות עובדים ועוד. ההקלטה צריכה להיות קלה לביצוע, עם שמירה קלה של קבצי ההקלטה ויכולת נוחה לחפש ולאתר אותם במהירות בעתיד.

תקשורת ארגונית בעסק: האפשרויות שספק טוב צריך להעניק לכם

שיחות ועידה

האפשרות לקיים שיחות ועידה, חשובה בעסקים ובתלות בסוג העסק, עשויה להיות חשובה מאוד. "חדרי ועידה וירטואליים" הם כיום טכנולוגיה מתוחכמת למדי ולכן, חשוב לבדוק מה הספק מציע מבחינה זו.

אמצעי הגנה ואבטחה

מערכת תקשורת איכותית, תכלול כמה אמצעי הגנה למקרי חירום או כנגד מתקפות שונות. הצפנת שיחות למשל, מרתיעה תוקפים ומספקת קו הגנה מיוחד, אחרון. זאת, תודות לכך שהיא הופכת את הציטוט למידע לבלתי אפשרי או למסובך מדי למימוש. יכולת חשובה נוספת, היא יכולת שרידות מול מקרי אסון שונים. יכולת המערכת להמשיך ולתפקד, למרות מקרי כשל מקומיים דוגמת הפסקת חשמל או חוסר זמינות של חיבור האינטרנט בסניף מסוים.

לסיכום

באמצעות אפשרויות אלה, אשר נצרכות מספק תקשורת איכותי, תוכלו ליהנות ממערכת עם כל היכולות המתקדמות, ללא תלות במיקום העובדים. סביבת העבודה שלכם, תהיה מבחינה זו גם גמישה, גם יעילה וגם אינטגרטיבית.

נגישות