עבודה לכולם

עבודה והכשרות לכל סוגי האוכלוסיות בארץ

רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל? הכירו את ריגו מרקטינג

מרביתנו לא ממש חושבים על מנוע החיפוש (המופלא יש לומר) של גוגל כשאנו משתמשים בו ואנו רגילים פשוט למצוא את כל התשובות לשאלות שלנו בקלות כשאנו מקלידים כל שאלה או ביטוי שהוא. האם אי פעם יצא לכם לחשוב למה אתרים מסוימים נמצאים גבוה בדירוג בעמוד הראשון ואחרים קבורים אי שם בעמודים הבאים? ואיך זה שאת כל המידע הרלוונטי שבאמת חשוב לנו אנחנו מצליחים למצוא דווקא בתוצאות הראשונות ולא צריכים להרחיק לכת מעבר לעמוד הראשון? ובכן, בתור צרכנים ומשתמשי גוגל אנחנו לא ממש חושבים על זה, אבל כשאנו מנהלים עסק שלו יש אתר שהוא חלק מהותי מההצלחה שלו, פתאום הדברים האלו נראים כמו משהו שחשוב להתעכב עליו. אם כך, שווה לדעת שיש פרמטרים ברורים בגינם נקבע דירוג של אתרים ובהתאם לכך המיקום שלהם בתוצאות החיפוש של ביטויים מסוימים. בעל עסק שמחזיק אתר צריך לדעת שזה משהו שבהחלט אפשר לשפר וחברות מקצועיות העוסקות בתחום מכירות את התורה השלמה איך לעשות את זה. אנו רוצים להכיר לכם כעת את אחת החברות המובילות בשנים האחרונות בעזרתה תוכלו גם אתם להגיע אל ראש תוצאות החיפוש שנקראת ריגו מרקטינג. הנה מה שחשוב לדעת לגביה.

אודות החברה

כאמור, ריגו קידום אתרים היא אחת מחברות ה-SEO הראשונות והמובילות ביותר בארץ כיום. היא החלה את דרכה בהובלתו של המנכ"ל ובעלים עידן בן אור ואספה אליה במשך שנים את מיטב המוחות בסביבה בתחום ה-SEO, כתיבת התוכן ובניית האתרים. האני מאמין של החברה הוא מעין "מתקפה משולבת" עם יצירה של תוכן איכותי, שיפור מתמיד של חוויית המשתמש באתרים, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים ועדכון שוטף של העמודים. בניגוד למשרדי פרסום העוסקים ב-SEO על הדרך ולפעמים אפילו לא מחזיקים מחלקות העוסקות בזה, ריגו היא חברה העוסקת מאה אחוז בקידום אתרים אורגנים וב-SEO. כיום הסברה הרווחת היא שהקידום האורגני של האתרים הוא החלק החשוב ביותר בשיווק הדיגיטלי, לפני הקידום הממומן בגוגל ובטח לפני הקידום הממומן ברשתות החברתיות. המשמעות של הדבר היא צוות מיומן של כותבי תוכן, אנשי SEO, מתכנתים ובוני אתרים שעושים כל היום דבר אחד – הופכים את האתרים של הלקוחות להרבה יותר טובים ודוחפים אותם למעלה הלכה למעשה אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל.

רוצים להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל? הכירו את ריגו מרקטינג

איך זה בדיוק עובד?

אז נגענו קודם לכן בדברים המרכזיים, בואו נרחיב לגביהם בכמה מילים. בגדול, גוגל רוצה להמשיך ולהיות הפלטפורמה הרלוונטית והנוחה ביותר עבור גולשים למציאת כל מידע שהוא שהם מחפשים. איך היא עושה את זה? ובכן, היא שואפת לתת לכם את המידע הנגיש, המהימן והברור ביותר בכל תחום. חיפשתם "אינסטלטור ברעננה"? גוגל תרצה שתהיה לכם גישה לכל בעלי המקצוע, שתבינו בדיוק מה חשוב לבדוק כשמחפשים בעל מקצוע כזה וכן שתקבלו מידע על תקלות נפוצות ובעיות שעשויות להיות רלוונטיות בעבורכם. כך למעשה תישארו אצלם ולא תלכו לחפש את התשובות שלכם במקום אחר. איך דואגים לזה אנשי ה-SEO בריגו מרקטינג? בדיוק כך:

תוכן איכותי

האתרים צריכים להציג תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי לקורא. כמובן שהוא חייב להתעדכן בתדירות גבוהה יחסית.

קישורים פנימיים וחיצוניים

האתרים צריכים להכיל הרבה קישורים פנימיים מעמוד לעמוד וכן קישורים חיצונים מ/ל מקורות איכותיים.

אופטימיזציה

שיפור חווית הגלישה, עדכון כותרות, צמצום זמני ההמתנה וכו'. כל אלו דברים שמעלים דירוגים של אתרים.

בשורה התחתונה? לשירותי SEO מקצועיים באמת שווה לפנות למומחים של ריגו מרקטינג.

נגישות