עבודה לכולם

עבודה והכשרות לכל סוגי האוכלוסיות בארץ

יזמי נדל"ן: תוכנת ה-ERP של תפנית יכולה לסייע להם בניהול נכסים

ERP ליזמי נדל"ן

יזמות נדל"ן היא עולם מיוחד שבו יש סיכוי גדול להצלחה ורווח לצד סיכון, כמו בכל יזמות באשר היא, אשר שואפת לצמצם סיכונים מחד ולמקסם את הפעילות כדי לממש את פוטנציאל הרווח מצד שני. אבל איך משתלטים על ההיקף הרחב של אתגרי הניהול בתחום זה? אין צורך להמציא את הגלגל מחדש! התשובה לאתגרי הניהול שלכם כבר הומצאה והיא זמינה וקיימת. מדובר על ERP, ובאופן ספציפי הפתרון המותאם למגזר שלכם, אשר מציעה תפנית.

לעבוד עם מומחים

כפי שאתם עובדים עם מומחים במגוון תחומים, אתם יכולים לעבוד גם עם תוכנה אשר מתמחה בנישה העסקית שלכם – עולם הנדל"ן. תפנית מציעה תוכנה לניהול נכסים, שהיא בסט אוף בריד מסוגה. למעשה, מדובר על מערכת Enterprise Resource Planning בולטת, עם התאמות מיוחדות מראש עבור מגוון מגזרים עסקיים.

ניהול פרויקטי בניה וניהול הנדסי

ניהול מתקדם של כל הכרוך ביוזמות נדל"ן לכל אורך מחזור חייהן. מענה לשלבי התכנון, ניהול הפרויקט באופן שוטף, ניהול המכרזים לגביו, ניהול החוזים השונים שקשורים בו (מול גורמים כגון קבלנים, ספקי שירות ומתכננים), ניהול התחשבנות מול גורמים שונים, ניהול ערבויות קבלנים וניתוח בקרה תקציבית. כמו כן, תפנית מציעה סיוע בניהול הנדסי של כל הקשור בפרויקט נדל”ן חדש. זאת החל מהגדרת שלבי הפרויקט, תתי השלבים והבניינים, בניית עץ מוצר עד רמת הנכס הבודד, שטחים ציבוריים, מרפסות וכדומה. זאת ועוד, ניתן מענה לניהול סעיפי תקציב שמותאמים לכך ולביצוע העברות תקציביות.

ניהול מכירות

המערכת מסייעת בניהול מלאי הנכסים שאתם מעמידים למכירה. תוכלו לנהל בצורה נוחה מחירונים עבור הנכסים השונים, תוך שמירת היסטורית שינויים שהכנסתם במחירים. תוכלו גם לנהל מתעניינים בנכסים, רוכשים, חוזים מולם, ערבויות ועמלות. המערכת גם תסייע לכם בניהול פעילות המכירות עצמה, עם יכולת לבצע בזמן אמת מעקב אחר המצב העדכני ולשלוף מידע חשוב בחתכים שונים, גרפים של המכירות וכדומה.

ניהול פיננסי

יזמות נדל"ן ויזמות בכלל הולכות יד ביד עם ניהול כספי יסודי, גם מאחר שרמות הסיכון כאן גבוהות למדי. בתפנית תמצאו לכך מענה רחב, כולל עבור ניהול התקשרות עם רוכשים ושוכרים, מעקב אחר תהליכי ההתחשבנות מולם (כפריסת תשלומים או תקבולים), יכולת לקבל תמונת מצב עדכנית מהירה של מצב החשבון ועוד.

ניהול נכסים מניבים ומרכזי מסחר

אם היוזמות שלכם הן בתחום של מרכזים מסחריים או נכסים מניבים בכלל, תוכלו ליהנות מניהול אופטימלי של פעילות זו, כולל ניהול מתעניינים ושוכרים, ניהול מלאי נכסים להשכרה, ניהול חוזים, ניהול התחשבנות עם שוכרים, ניהול ערבויות, תהליכי גבייה וטיפול בחובות.

ניהול שירות ואחזקה

שפרו את זמני התגובה ואת מערך השירות, עם ניהול מתקדם של פעילויות שוטפות לאחזקת הנכסים ומענה לקריאות שירות. ניהול הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח, קריאות שירות (מפתיחתן ועד השלמתן) וכן יכולת דיווח מהשטח באמצעות אפליקציה, על ידי נותן השירות.

ניהול קשרי לקוחות

תפנית תסייע לכם עם יכולות Customer Relationship Management חזקות, בהן ניהול לידים איכותי, ניהול פרטי לקוחות, אירועים ומשימות לגבי לקוחות, ניהול פגישות עם לקוחות, ניהול שאלונים, משובים, סקרים וקמפיינים שונים.

לסיכום

ניהול חכם של יוזמות נדל"ן חייב להסתייע בכלי עזר עוצמתיים וייעודיים לתחום זה. לכן, מומלץ להכיר ולנסות את מערכת ה-ERP של תפנית.

נגישות