עבודה לכולם

עבודה והכשרות לכל סוגי האוכלוסיות בארץ

כבר לא מה שאתם חושבים: היום מיתוג מעסיק הוא הדרך לשמר ולגייס עובדים

אחד מאתגרים הבולטים של השנים האחרונות בקרב מעסיקים הוא היכולת לגייס עובדים אבל גם לשמור עליהם, לאורך זמן. למעשה, אם עד לפני כעשור רוב העובדים נשארו במקום העבודה למשך שנים רבות ולעיתים קרובות גם עד גיל הפנסיה, כיום ניתן לראות שינוי מגמה שבמסגרתו העובד הממוצע מחזיק באותו מקום עבודה למשך שנתיים בממוצע, כאשר בכל רגע הוא עשוי לעזוב בעקבות הצעה מפתה או רצון ליצור שינוי בקריירה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השינויים בשוק התעסוקה היא יישום של אסטרטגית מיתוג מעסיק, עליה נרחיב כעת במדריך.

מיתוג מעסיק – כל מה שצריך לדעת

אם עד לפני שנתיים רבים מהמעסיקים הסתפקו במתן של ערך מוסף בעבור העובדים בדמות ימי עיון, האפי האוור או חלוקה של מתנות בתקופת החגים, כיום כל מעסיק צריך להתחיל ולהטמיע אסטרטגיה של מיתוג מעסיק המתבצע דרך חברה מקצועית המתמחה בתחום, כמו למשל חברת המיתוג  Brainnu הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בענף. כאשר אנו מתייחסים למונח מיתוג מעסיק הכוונה היא יצירה של תדמית המבוססת על מאפייני קהל המטרה (קרי עובדים קיימים ועובדים פוטנציאליים) לצד הבנת היתרונות והחסרונות של מקום העבודה, כל זאת מתוך מטרה להפוך את העסק שלכם למקום שבו טוב לעבוד.

טאלנטים בתחומים שונים מחפשים בתהליך של מציאת עבודה לא רק מקום שבו אפשר להרוויח כסף אלא גם מקום חוויתי שמספק לכם את היכולת להתקדם גם מבחינה מקצועית אבל גם מבחינה אישית. מיתוג מעסיק הוא חלק מהותי בתהליך בניית האסטרטגיה של מחלקת משאבי האנוש, כאשר עבודה עם חברה מקצועית המתמחה בתחום היא זו שתבטיח כי המיתוג לא רק יהיה מוצלח אלא גם מבוסס תוצאות – החל מהיכולת לשמור על מצבת העובדים והן על ידי גיוס מסיבי של עובדים בעלי ניסיון עשיר בתחומם כמו גם ג'וניורים, למגוון רחב של תפקידים.

 

 

שוק התעסוקה משתנה – כך תוכלו להתמודד עם השינויים

שוק התעסוקה חווה טלטלה עזה בעקבות מגפת הקורונה וההבנה של רבים כי מקום העבודה בו שוהים במרבית שעות היום הוא מקום שצריך לפתח ולקדם בהיבטים רבים. מיתוג מעסיק מספק לכם את המענה המערכתי המשלב בין מתן חוויה של ערך מוסף בדמות של האפי האוור ממותג ברוח המותג לצד יצירת מיתוג שמשפיע לא רק על העובדים הקיימים אלא גם עובדים פוטנציאליים אשר עוברים כעת תהליך של מיון לעבודה, לצד אנשים אחרים שיכולים להעביר הלאה את המיתוג לכדי יצירה של מיצוב עסקי שהוא הכרחי בעידן שבו התחרות רק הולכת וגדלה, הן מצד חברות קטנות ובוודאי כאשר מדובר בגיוס שמתבצע בהיקפים גדולים.

ליווי מקצועי – חלק בלתי נפרד מבנייה של מיתוג מנצח

באמצעות חברת המיתוג Brainnu תוכלו לקבל ליווי מקצועי המתבצע בשיתוף פעולה מלא מצד מחלקת משאבי האנוש, כל זאת מתוך מטרה ליצור מערך שיוביל לגיוס ואף להפחתה של אחוז המתפטרים. המגמה של התפטרות מסיבית ממקומות עבודה קיבלה תאוצה במיוחד לאחר פרוץ מגפת הקורונה, ועל כן באמצעות הצוות המקצועי (והנשי!) של החברה תוכלו גם אתם להוביל ליצירה של מיתוג מעסיק מוצלח המבוסס על תוצאות בשטח.

לסיכום

כבעלי עסקים, אתם נדרשים כבר עכשיו להתחיל ולהטמיע את אסטרטגיית מיתוג המעסיק, כל זאת מתוך הבנה כי בשוק דינאמי ומשתנה, מיתוג הוא המפתח למשיכה של עובדים כמו גם שימור של עובדים קיימים. ליווי מקצועי המתבצע לכל אורך הדרך הוא זה שיניב בעבורכם את התוצאות הטובות ביותר, גם בטווח הקצר ובוודאי בטווח הרחוק.

נגישות