עסקים זקוקים ללא מעט אלמנטים על מנת לתפעל את העסק, ובין היתר גם לציוד משרדי – בין אם מדובר במשרד פיזי בו יושבים עובדי החברה, ובין אם מדובר בעסק שפועל מהבית. כדי ליצור סביבת עבודה טובה, חשוב להצטייד בציוד הנחוץ, זאת כדי לאפשר לעצמכם ולעובדים לעבוד באופן יעיל ופרקטי. מבולבלים? הכנו לכם רשימה של ציוד משרדי, שכדאי לקחת בחשבון.
כלי כתיבה וציוד משרדי בסיסי
כדי לעבוד באופן יעיל, חשוב להצטייד בציוד משרדי בסיסי, הנחוץ לכל עסק. לפני שנפרט את רשימת המוצרים החשובים, טוב לדעת שציוד משרדי תוכלו למצוא באתר של "גרפוס", ולבצע הזמנה באמצעות האינטרנט. זה יאפשר לכם לרכז את כל ההוצאה לפעימה אחת, להזמין את המוצרים בצורה מרוכזת – והם כמובן יגיעו עד אליכם במשלוח.
- כלי כתיבה – הצטיידו בלפחות חבילה אחת של עטים איכותיים, ואם אתם מעסיקים עובדים, דאגו לכמות מספקת של עטים לכולם.
- פתרונות תיוק – חשוב לשמור את כל המסמכים, החשבוניות וחוזי העבודה בצורה מסודרת. לכן, רצוי לרכוש קלסרים, תיקיות שקופות, שמרדפים, חוצצים וכו'.
- מחברות או דפי משימות – כדי לנהל את לוח הזמנים בצורה נכונה, יש לדאוג למחברות, דפי משימות או אפילו דפי ממו, שיאפשרו לכם ולעובדים לכתוב תזכורות, לסכם פגישות או לערוך רשימת משימות יומית.
- ציוד משרדי קלאסי – מחורר, שדכן, סיכות לשדכן, סיכות/מהדקים לתיוק, מספריים, דבק סלוטייפ.
מדפסת, דיו ודפים
אם אתם עתידים להדפיס לא מעט דפים, כמו קבלות, חוזים או מסמכים חשובים, סביר להניח שתצטרכו להצטייד במדפסת איכותית, ולרכוש עבורה עזרים נוספים כמו דיו/טונר ודפים למדפסת. במקרים מסוימים, עדיף יהיה להזמין כמות שתספיק לאורך זמן מאשר לפצל את הרכישה לכמה פעימות במהלך השנה.
אגב, אם אתם מתכננים לשלוח מסמכים בדואר או באמצעות חברות שילוח שונות, חשוב להצטייד גם במעטפות משרדיות בגודל הרלוונטי לכם.
מחשבים ניידים
אין ספק כי רכישת מחשבים ניידים לעסק היא הוצאה לא קטנה, ועם זאת מאוד הכרחית. הרכישה חייבת להיעשות באופן מושכל, כשחשוב להבין מה הצורך העיקרי שלכם, וכיצד סוגי המחשבים השונים יכולים לענות על הצורך, ולספק לכם את התמורה האידיאלית ביותר.
לוח שעם או לוח מחיק
אמנם לא כולם יראו בלוח מודעות כפריט חיוני, אבל האמת היא שהוא מאוד נחוץ ועשוי לסייע לכם לתכנן את לוח הזמנים ולתלות תזכורות מסוגים שונים. אפשר להשתמש בלוח שעם קלאסי (רק אל תשכחו לרכוש סיכות ייעודיות), או לחלופין, לבחור בלוח מחיק וטושים מתאימים. כך או כך, זה בהחלט מוצר שכדאי לקחת בחשבון.
ריהוט ומעמדים למסמכים
גם ריהוט הוא חלק בלתי נפרד מאבזור המשרד, ולכן נציין שיש לרכוש כיסאות איכותיים ושולחנות שמתאימים לעבודה משרדית. כמו כן, על השולחנות כדאי להציב מעמדים למסמכים או מגירות פלסטיק, וכמובן אל תשכחו לרכוש כלי לאחסון כלי הכתיבה והניירת.
מעבר לזה, מדפים צפים, כוורות ומגירות יהיו פתרונות אחסון מעולים למשרד, וגם דרך נהדרת לעצב את המשרד הביתי או את חלל העבודה. נסו להבין אילו מהם יהיו המתאימים ביותר, כשיש להתחשב בתנאי השטח במשרד ובמקום שיש לרשותכם.
אבזור המשרד חייב להיעשות באופן מושכל, ועל כן מומלץ תחילה להכין רשימה מסודרת של כל הציוד שנחוץ לעסק שלכם. לאחר מכן, יש לבצע השוואת מחירים ולהבין היכן משתלם לבצע את הרכישה, ולבסוף כדאי לחשב את הכמויות הרצויות (כפי שצוין מעלה, עדיף להזמין לטווח הארוך).
בהצלחה.